پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
3753
-
الف
+

کلاه قرمزی و دوستانش به آی‌فیلم آمدند

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» را می‌توانید در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم تماشا کنید.

مجموعه تلویزیونی «کلاه قرمزی» را می‌توانید در وب‌سایت شبکه آی‌فیلم تماشا کنید.

به گزارش آی‌فیلم، این که یک مجموعه عروسکی توانسته بیش از دو دهه در اوج بماند و مخاطبانی از چند نسل را با خود همراه کند، اتفاق کوچکی نیست. همه چیز به یک گروه سازنده خلاق، خوشفکر و همراه باز می گردد.
 موفقیت کلاه قرمزی و دوستانش در وهله اول به همفکری و همدلی دو هنرمند پیشکسوت و قدیمی باز می گردد. ایرج طهماسب و حمید جبلی بیش از دو دهه است که با یک کار گروهی روی ابرها سیر می کنند و قله های موفقیت را یکی پس از دیگری پشت سر می گذارند.

اول کلاه قرمزی بود، بعد پسر خاله آمد، سپس پسرعمه زا، به دنبالش فامیل دور و بچه و جیگر و ببعی و گابی و آقای همساده و عزیزم ببخشید و این آخری هم دیبی. همه هم با دست پر؛ تکیه کلامی، خصوصیتی، حساسیتی، چالشی، طرز تفکر خاصی و ... .

در «کلاه قرمزی» ماجراها و اتفاقات هیجان انگیزی برای "کلاه‌قرمزی" و  عروسک های جدید رخ می‌دهد. شخصیت‌های عروسکی همچون پسر عمه‌زا، فامیل دور، آقای همساده، ببعی، جیگر، دیبی، عزیزم ببخشید، دختر همسایه، گابی، بچه فامیل دور، گیگیلی، دوره جان، گدا، قوچ، ننجون، خانم مرغه و ... به همراه مهمانان و چهره های آشنا اتفاقاتی دیدنی، جذاب و شیرین را رقم می زنند.

برای تماشا و دانلود مجموعه «کلاه قرمزی» به صفحه کودک و نوجوان وب‌سایت آی‌فیلم و یا به لینک زیر مراجعه کنید.

کلاه قرمزی

بیشتر بخوانید:

تاريخچه عروسک‌های كلاه قرمزی و پسرخاله

ه خ / س م

نظر شما
ارسال نظر